Výstava představuje dámské šaty z převážně šedesátých let, které bez nadsázky započaly módní revoluci. Ikonické kousky od návrhářů jako Christian Dior, Coco Chanel, Paco Rabanne, Yves Saint-Laurent a mnoho dalších jsou doplněny a konfrontovány uměleckými díly ze sbírky Musea Kampa.
Móda je plná rozporů. Zahaluje i odhaluje. Vyvolává emoce, ale také vytváří bariéry. Patří jí povrch, avšak naznačuje hloubku. Dokáže být rebelská, ovšem přiklání se ke konformitě. Je líbivá, ale rovněž zneklidňující. Neustále se proměňuje, přitom směřuje k nadčasovosti. Vytrhává nás z davu, ale svádí k uniformitě. Překvapuje, jakož i uklidňuje a míří k jasně vymezenému stylu. Bere se až příliš vážně, přesto bývá nečekaně hravá. Je povrchní až prázdná, nicméně zároveň obsahující významy. Umění naproti tomu rozporné být nemá – spojuje se s jednoznačnou hloubkou a nadčasovou hodnotou.
Móda je paradoxní fenomén ze své podstaty. Nikdy není pouze funkční a užitková, přesahuje společenskou nutnost, která člověku přikazuje se oblékat. Její povrchnost a triviálnost jsou šalebné – vždy odráží posedlosti i ideály doby, ve které vznikala. Módní artefakty jsou příkladnými objekty touhy. Byly jimi už v době svého vzniku, proto se nám také zachovaly, proto nás fascinují dodnes. Můžeme je obdivovat, ale též analyzovat, ukotvovat v kontextu, zbavovat původního kouzla, nebo trikem naopak umocňovat. Není divu, že se módní artefakty staly muzejními objekty. Můžeme je obdivovat jako stopy zaniklé kultury, ale je možné v nich nacházet něco, co historičnost přesahuje, co k nám hovoří z jiné doby. Móda je tématem nás všech, i když si to třeba nechceme přiznat.
Módní exponáty byly zapůjčeny ze sbírky Alexandre Vassiljev Foundation z Kaunasu v Litvě, jedné z nejvýznamnějších soukromých sbírek módy na světě s více než půl milionem šatů, bot a rozmanitých doplňků.